autogram.blog.hu

Az autogramok mögött sorsok, emberek, jellemek húzódnak meg - a múlt, a jelen s a jövő: maga a történelem.
A blog célja, hogy felületet teremtsen a hobbi magyarországi hódolóinak.
Elérhetőségünk: autogram.blog@gmail.com

Welcome to the Hungarian Autograph Collectors Club website! Contact us at autogram.blog@gmail.com

Goldenblog 2010

Ez a honlap a
Goldenblog 2010 versenyen a kult-szórakozás kategóriában
6. helyezést ért el

mintegy 500 blog közül.

Klub a Facebook-on

Látogatottság

Címkék

1956 (12) 1986 (1) á (1) a (39) afganisztán (1) aftal (1) albánia (1) államfő (59) apollo (6) aranycsapat (11) argentína (7) artista (3) asztalitenisz (1) atlétika (4) aukció (24) ausztrália (4) ausztria (18) autogramos cikk (24) autogram evolúció (11) autopen (16) b (65) balkezesek (23) banglades (1) beatles (9) belgium (1) birkózás (1) boksz (3) brazília (15) bulgária (2) burma (1) c (50) cccp (13) ceruza (2) ciprus (1) cs (8) csehország (7) csere bere (5) d (33) dakar (6) dánia (2) dél afrikai köztársaság (3) dél korea (2) e (21) egyház (13) egyiptom (5) ensz (2) eredeti (13) érték (21) észak korea (1) észtország (1) f (39) fehéroroszország (1) filmrendező (26) finnország (5) foci (47) forma 1 (43) franciaország (39) g (38) gasztronómia (1) goldenblog 2010 (3) görögország (2) grafológia (3) gy (9) gyűjtők (25) gyűjtő információk (25) h (66) habsburg (4) hamisítvány (26) hegymászás (3) hoki (1) hollandia (2) horvátország (1) hungarian (166) i (12) ii. jános pál (8) imf (1) india (6) interjú (18) international (88) irak (1) írószer (1) izrael (5) j (34) jamaika (1) james bond (1) japán (2) jégkorong (5) jótékonyság (6) jugoszlávia (3) k (70) kajak kenu (2) kambodzsa (1) kanada (12) károly díj (1) katar (1) katona (1) kazahsztán (1) képzőművészet (19) kerékpár (1) kína (2) költő (8) kormányfő (59) kosárlabda (4) kossuth díj (49) kuba (1) l (35) lengyelország (16) le mans 24 (2) líbia (1) liechtenstein (1) luxemburg (2) m (72) magyarország (64) magyar miniszterelnökök (18) mercury seven (1) mexikó (1) mianmar (1) miniszter (45) monaco (2) mongólia (1) montenegro (1) n (21) náci (1) nagy britannia (73) nato (2) ndk (1) németország (36) nigéria (1) nob (1) norvégia (3) nszk (7) ny (1) o (8) olaszország (24) olimpiai bajnok (34) operatőr (1) örményország (1) oroszország (15) oscar díj (25) osztrák magyar monarchia (10) öttusa (1) p (64) palesztina (2) pápa (6) peru (1) politika (44) portugália (4) posta (2) queen (1) r (39) rajz (7) rajzfilm (6) rally (4) real madrid (2) ritkaság (76) románia (4) s (78) sajtó (13) sakk (4) síelés (2) skócia (2) spanyolország (16) sport (34) súlyemelés (2) svájc (8) svédország (7) sz (20) Szaúd-Arábia (1) szerbia (4) színész (36) szlovákia (6) szomszédok (2) t (32) tenisz (13) tibet (3) titkári aláírások (12) többes dedikáció (15) tollak (6) tonga (1) torna (1) törökország (2) történet (16) tudomány (12) ty (1) ü (1) u (2) új zéland (3) ukrajna (5) űrhajózás (14) usa (121) úszás (2) v (22) vásárlás (24) vatikán (4) venezuela (2) videó (124) vitorlázás (1) vívás (1) vízilabda (4) w (25) y (1) z (12) zene (6) zöld foki szigetek (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Ország-számláló

free counters

2010.08.05. 11:20 brutusbrutalis

Autogramok a Hungaroringről (Vettel, Glock, Di Grassi)

A hétfői Forma 1-es cikk olvasóinkat is megihlette, s egyikük elmesélte nekünk saját autogramos sztoriját az idei Magyar Nagydíjhoz kapcsolódóan.

Délután 2-kor indulás és 3kor már, a mogyoródi Hév-állomáson voltam amikor meg tudtam, hogy indul busz a pálya fele! :) Először örültem is neki, de miután 10 percet potyára ücsörögtem, meg kérdeztem a busz sofőrtől, hogy mikor is tervezi az indulást és közölte, hogy leg hamarabb 3:35-kor és 3:45-re ott leszünk a pályától kb 2,5 km-re (itt tudnunk kell, hogy a kapukat 4 kor nyitották!) Végül egy kisebb táj futás, és ember kerülgetés, sorban állás után be jutottam a pályára 4:20kor. 4:30 fele a boxutca kellős közepén meg kérdeztem, hogy ugyan merre lesz az autogram osztás, és ő meg mondta, hogy a cél egyenes túl (bal) oldalán!  5-kor!! és csak 1!! óráig tart, és már amúgy is nagy a sor! (ez mondjuk nem igaz, mert óriási sor állt!!) :( Szóval szépen elkezdtem vissza fele harcolni magam (szembe az árral) és olyan 4:4 -re oda is értem a sor végére. Olyan 5:40 kor elment minden "nagyágyú" pl: Schumacher, Hamilton, Button, Massa, Webber, Alonso stb... (igazából mindenkire készültem, de ugyan már kérem, Schumacher, és Yamamoto között van különbség) Szóval szépen lassan már kezdték feladni körülöttem (tény és való elég kevés esély volt már a sikerre!!) Majd be jelentették, hogy 5 perc van  hátra, és ebben a pillanatban (az addig kulturált emberekből egy csapásra pankrátorok lettek) megindult a harc (őszintén azóta sajnálom azt ahogy néha aljasul beelőztem, vagy egy két embert néha test-test elleni küzdelemben el "vertem". :( DE KÉREM amikor az autogram kérők 70% füzetbe, vagy cetlikre kért volna autogramot, az egy kicsit idegesített!) Szóval valahogy sikerült bekerülnöm az utolsó szerencsés csapatba, mikor meg láttam, hogy egy "nagyágyú" (nem kis örömömre, mert ő volt az 1-számú célpontom) vissze tér az asztalhoz, Glock és Di Grassi mellé! Nem más volt mint Sebastian Vettel! :) Aki közölte mindenkivel, hogy csak egy autogram fejenkét, de egy gesztusommal el értem, hogy kettőt adjon, ugyan is (hiába vittem a képeket, az utolsó pillanatban, már nem érdekelt, hogy mire kapom, csak kapjam meg azt az autogramot!) Vettel az én és egy kb 8 éves gyerek közé tette az autogram kártyáját mikor én el emeltem a kezem, azzal a mondattal, hogy THE LITTLE KID FIRST! ez a "gesztus" annyira tetszet Vettelnek hogy rögtön 2 autogramot adott nekem :) A két másik pilótától is 2-2 autogramot kértem.
Öszegezve: Kedves gyűjtőtársaim, 1. mindig legyen nálatok pót póló és dezodor :) 2. És legyetek jó erőnlétben :)
Ui: Megkérnék minden autogramkérőt, hogy ne papírfecnikre kérd az aláírást, mert ha később komolyan kezdesz foglalkozni vele meg bánhatod (lásd én a Dzsudzsák autogramommal :( )

Szólj hozzá!

Címkék: d videó forma 1 g v


A bejegyzés trackback címe:

https://autogram.blog.hu/api/trackback/id/tr72200483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása