autogram.blog.hu

Az autogramok mögött sorsok, emberek, jellemek húzódnak meg - a múlt, a jelen s a jövő: maga a történelem.
A blog célja, hogy felületet teremtsen a hobbi magyarországi hódolóinak.
Elérhetőségünk: autogram.blog@gmail.com

Welcome to the Hungarian Autograph Collectors Club website! Contact us at autogram.blog@gmail.com

Goldenblog 2010

Ez a honlap a
Goldenblog 2010 versenyen a kult-szórakozás kategóriában
6. helyezést ért el

mintegy 500 blog közül.

Klub a Facebook-on

Látogatottság

Címkék

1956 (12) 1986 (1) á (1) a (39) afganisztán (1) aftal (1) albánia (1) államfő (59) apollo (6) aranycsapat (11) argentína (7) artista (3) asztalitenisz (1) atlétika (4) aukció (24) ausztrália (4) ausztria (18) autogramos cikk (24) autogram evolúció (11) autopen (16) b (65) balkezesek (23) banglades (1) beatles (9) belgium (1) birkózás (1) boksz (3) brazília (15) bulgária (2) burma (1) c (50) cccp (13) ceruza (2) ciprus (1) cs (8) csehország (7) csere bere (5) d (33) dakar (6) dánia (2) dél afrikai köztársaság (3) dél korea (2) e (21) egyház (13) egyiptom (5) ensz (2) eredeti (13) érték (21) észak korea (1) észtország (1) f (39) fehéroroszország (1) filmrendező (26) finnország (5) foci (47) forma 1 (43) franciaország (39) g (38) gasztronómia (1) goldenblog 2010 (3) görögország (2) grafológia (3) gy (9) gyűjtők (25) gyűjtő információk (25) h (66) habsburg (4) hamisítvány (26) hegymászás (3) hoki (1) hollandia (2) horvátország (1) hungarian (166) i (12) ii. jános pál (8) imf (1) india (6) interjú (18) international (88) irak (1) írószer (1) izrael (5) j (34) jamaika (1) james bond (1) japán (2) jégkorong (5) jótékonyság (6) jugoszlávia (3) k (70) kajak kenu (2) kambodzsa (1) kanada (12) károly díj (1) katar (1) katona (1) kazahsztán (1) képzőművészet (19) kerékpár (1) kína (2) költő (8) kormányfő (59) kosárlabda (4) kossuth díj (49) kuba (1) l (35) lengyelország (16) le mans 24 (2) líbia (1) liechtenstein (1) luxemburg (2) m (72) magyarország (64) magyar miniszterelnökök (18) mercury seven (1) mexikó (1) mianmar (1) miniszter (45) monaco (2) mongólia (1) montenegro (1) n (21) náci (1) nagy britannia (73) nato (2) ndk (1) németország (36) nigéria (1) nob (1) norvégia (3) nszk (7) ny (1) o (8) olaszország (24) olimpiai bajnok (34) operatőr (1) örményország (1) oroszország (15) oscar díj (25) osztrák magyar monarchia (10) öttusa (1) p (64) palesztina (2) pápa (6) peru (1) politika (44) portugália (4) posta (2) queen (1) r (39) rajz (7) rajzfilm (6) rally (4) real madrid (2) ritkaság (76) románia (4) s (78) sajtó (13) sakk (4) síelés (2) skócia (2) spanyolország (16) sport (34) súlyemelés (2) svájc (8) svédország (7) sz (20) Szaúd-Arábia (1) szerbia (4) színész (36) szlovákia (6) szomszédok (2) t (32) tenisz (13) tibet (3) titkári aláírások (12) többes dedikáció (15) tollak (6) tonga (1) torna (1) törökország (2) történet (16) tudomány (12) ty (1) u (2) ü (1) új zéland (3) ukrajna (5) űrhajózás (14) usa (121) úszás (2) v (22) vásárlás (24) vatikán (4) venezuela (2) videó (124) vitorlázás (1) vívás (1) vízilabda (4) w (25) y (1) z (12) zene (6) zöld foki szigetek (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Ország-számláló

free counters

2014.02.23. 18:22 brutusbrutalis

Autogramok Kolozsvárról: Ilie Nastase, Ion Tiriac, Gheorghe Hagi és Nadia Comaneci

Izgalmas autogramokat kaptunk a minap a hozzájuk kapcsolódó történettel Erdélyből. Gheorghe Hagi, Ion Tiriac, Ilie Nastase és Nadia Comaneci - a román sportvilág legnagyobb csillagai az elmúlt évtizedekből. 2011-ben Kolozsváron voltak, barátunk ott futott velük össze. Íme a sztori, alább pedig az aláírások.

2011 szeptemberben történt, amikor pont valami ügyintézéssel voltam Kolozsváron édesanyámmal. Miután elintéztük, a főtér felé vettük az irányt ugyanis még sok idő volt a vonatunk indulásáig, nagy volt a hőség így gondoltuk elmegyünk fagyizni a Mátyás templom előtti térre. Mikor odaértünk észleltük,hogy valami készülődik,ugyanis pár munkás kordonokat épített fel, az emberek egyre inkább kezdtek gyülekezni a legfiatalabbtól az idősebb generáción át vegyesen. Kezdtek felkerülni a szponzor feliratok, kezdett kialakulni a pálya, végül megtudtuk, hogy egy tenisz bemutatóra értünk oda, ugyanis a BRD Năstase-Ţiriac Trophy 2011 kolozsvári állomásához érkezett, a teniszt, a mozgást és az egészséges testedzést promotálni. Kiosztogattak ingyen pólókat is. Megtudtuk, hogy nem kisebb sztárok lesznek, mint Ilie Nastase, Ion Tiriac, Mansour Bahrami, Yannick Noah, Younes El Aynaoui, a világhírű román focilegenda ''Gica'' Gheorghe Hagi és a legértékesebb tornász Nadia Comăneci. Ennyi sztár egy helyen és én nem nyomtattam semmit, nem készültem, de ezt nem lehet kihagyni, így az aláírásokat a noteszembe szereztem be és egy hivatalos autogramkártyára amit osztogattak. Tapasztaltabb gyűjtőként a többiekkel ellentétben nem álltam le bámulni a transzparensek felhelyezését, inkább arra figyeltem, hogy a hírességek mikor jönnek. Szerencsére a parkolóban nem voltak sokan, így ahogy megjött Nastase már rohantam is oda, miközben telefonált úgy írt alá, rögtön utána jöttek a külföldi barátai, így ők is ugyanarra a kártyára, ugyanis mind rajta voltak a képeken. Nagyon örültem, hogy ennyien már megvannak, mire észrevettem, hogy Nadia is megérkezett, nála viszont, mivel nagyon ismert elég sokan gyülekeztek, de nagyon kedvesen aláírt és még közös fotóra is beállt, ami végül egy pár másodperces videó lett mert anyum izgalmában véletlenül videóra váltott.
Mikor már majdnem mindenki ott volt, megálltam a tömegben, épp egy kis út volt ahol a sztárok, újságírók bemehettek. Hát mikor megláttam Hagi-t gondoltam ezt sem hagyhatom ki, így kijátszottam a biztonságiakat és odamentem az asztalához. Szivesen aláírt ő is és Nadia is még kétszer. Erre már a biztonsági odajött, hogy miért iratok alá kettőt?, mondom neki, hogy a barátaimnak lesz, mit akarsz, hogy bejöjjenek mind?! :D Így már nem szólt bele, eközben már a pálya szélén megláttam Ion Tiriac-ot,a multi milliárdos bank tulajdonost aki úgyszintén tenisz legenda, beszélgetett Ilie Nastase-val. Hozzájuk is odamentem, hogy ''Domnu Tiriac,se poate un autograf?'' azaz ''Tiriac Úr, szabad egy autogrammot?'' :D aláírta ő is erre átadja a noteszt Nastase-nak és mondja neki hogy ''semneaza si tu!'' azaz ''írd alá te is!'' :D  Így amíg a nézők a kordonon túlról figyelték az eseményeket, addig én begyűjtöttem a kincseket. Ezek után én is kimentem a közönség közé, megnéztük a bemutatót és utána elégedetten távoztam a zsákmánnyal. Itt vannak az aláírások, felette név így látjátok melyik kié.
Gica Hagi.JPGIon Tiriac.JPGIlie Nastase.JPGNadia Comaneci2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: c foci románia h t torna n tenisz olimpiai bajnok


A bejegyzés trackback címe:

https://autogram.blog.hu/api/trackback/id/tr685828591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása