autogram.blog.hu

Az autogramok mögött sorsok, emberek, jellemek húzódnak meg - a múlt, a jelen s a jövő: maga a történelem.
A blog célja, hogy felületet teremtsen a hobbi magyarországi hódolóinak.
Elérhetőségünk: autogram.blog@gmail.com

Welcome to the Hungarian Autograph Collectors Club website! Contact us at autogram.blog@gmail.com

Goldenblog 2010

Ez a honlap a
Goldenblog 2010 versenyen a kult-szórakozás kategóriában
6. helyezést ért el

mintegy 500 blog közül.

Klub a Facebook-on

Látogatottság

Címkék

1956 (12) 1986 (1) a (39) á (1) afganisztán (1) aftal (1) albánia (1) államfő (59) apollo (6) aranycsapat (11) argentína (7) artista (3) asztalitenisz (1) atlétika (4) aukció (24) ausztrália (4) ausztria (18) autogramos cikk (24) autogram evolúció (11) autopen (16) b (65) balkezesek (23) banglades (1) beatles (9) belgium (1) birkózás (1) boksz (3) brazília (15) bulgária (2) burma (1) c (50) cccp (13) ceruza (2) ciprus (1) cs (8) csehország (7) csere bere (5) d (33) dakar (6) dánia (2) dél afrikai köztársaság (3) dél korea (2) e (21) egyház (13) egyiptom (5) ensz (2) eredeti (13) érték (21) észak korea (1) észtország (1) f (39) fehéroroszország (1) filmrendező (26) finnország (5) foci (47) forma 1 (43) franciaország (39) g (38) gasztronómia (1) goldenblog 2010 (3) görögország (2) grafológia (3) gy (9) gyűjtők (25) gyűjtő információk (25) h (66) habsburg (4) hamisítvány (26) hegymászás (3) hoki (1) hollandia (2) horvátország (1) hungarian (166) i (12) ii. jános pál (8) imf (1) india (6) interjú (18) international (88) irak (1) írószer (1) izrael (5) j (34) jamaika (1) james bond (1) japán (2) jégkorong (5) jótékonyság (6) jugoszlávia (3) k (70) kajak kenu (2) kambodzsa (1) kanada (12) károly díj (1) katar (1) katona (1) kazahsztán (1) képzőművészet (19) kerékpár (1) kína (2) költő (8) kormányfő (59) kosárlabda (4) kossuth díj (49) kuba (1) l (35) lengyelország (16) le mans 24 (2) líbia (1) liechtenstein (1) luxemburg (2) m (72) magyarország (64) magyar miniszterelnökök (18) mercury seven (1) mexikó (1) mianmar (1) miniszter (45) monaco (2) mongólia (1) montenegro (1) n (21) náci (1) nagy britannia (73) nato (2) ndk (1) németország (36) nigéria (1) nob (1) norvégia (3) nszk (7) ny (1) o (8) olaszország (24) olimpiai bajnok (34) operatőr (1) örményország (1) oroszország (15) oscar díj (25) osztrák magyar monarchia (10) öttusa (1) p (64) palesztina (2) pápa (6) peru (1) politika (44) portugália (4) posta (2) queen (1) r (39) rajz (7) rajzfilm (6) rally (4) real madrid (2) ritkaság (76) románia (4) s (78) sajtó (13) sakk (4) síelés (2) skócia (2) spanyolország (16) sport (34) súlyemelés (2) svájc (8) svédország (7) sz (20) Szaúd-Arábia (1) szerbia (4) színész (36) szlovákia (6) szomszédok (2) t (32) tenisz (13) tibet (3) titkári aláírások (12) többes dedikáció (15) tollak (6) tonga (1) torna (1) törökország (2) történet (16) tudomány (12) ty (1) ü (1) u (2) új zéland (3) ukrajna (5) űrhajózás (14) usa (121) úszás (2) v (22) vásárlás (24) vatikán (4) venezuela (2) videó (124) vitorlázás (1) vívás (1) vízilabda (4) w (25) y (1) z (12) zene (6) zöld foki szigetek (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Ország-számláló

free counters

2009.02.18. 09:05 brutusbrutalis

A legprofibb autogramvadász Magyarországon

A minap egyik klubtagunkkal készített riportot az RTL Klub Fókusz című műsora. Andi megosztott néhány kulisszatitkot a gyűjtéssel kapcsolatban. Megtudhattuk, hogy igencsak embertpróbáló feladat egy-egy autogram megszerzése, sokszor hiába vár órákat a gyűjtő, de egészen exkluzív élményekkel gazdagodik siker esetén.

A videó teljes egészében itt látható: http://www.rtlbulvar.hu/video/44104

20 komment

Címkék: magyarország hungarian gyűjtők gyűjtő információk autogramos cikk


A bejegyzés trackback címe:

https://autogram.blog.hu/api/trackback/id/tr99948033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserist 2009.02.18. 21:35:15

Nagyon szép, csak kár hogy a gyűjtemény legnagyobb része nem saját erőből (ügyességből, kitartásból, stb.) jött létre - és erről egy szó sem esik. Úgy én is sok aláírást tudnék szerezni, ha a "legprofibb autogramvadászhoz" hasonlóan én is az ország egyetlen jelentős repülőterén dolgoznék, minden belső információval rendelkeznék, és az utasoktól elzárt hátsó területeken is szabadon mozoghatnék. Ott nem művészet megtalálni és megközelíteni bárkit is. Ez kb. olyan, mintha volna egy zártkörű étterem ahova az összes Magyarországon tartózkodó sztár elmenne vacsorázni és ott én lennék a felszolgáló.
Ami aláírást pl. egy szállodánál kívülről (!) sikerül megszerezni az igen, na de a többi... Lehet az értékes, lehet az ritkaság, lehet annak örülni is - csak éppen különösebben büszkének lenni saját magamra - hát azt azért nem.
A magyarországi autogramgyűjtők köre elég kicsi - legalább egymáshoz legyünk őszinték!!!

H.Gábor/garicas 2009.02.19. 05:36:33

@cserist: Köszönöm szépen cserist hozzászólását.Mikor láttam Andit a tvben,pont ez a gondolat fogalmazodott meg bennem.Ö leírta helyettem:-))Tehát maximálisan egyetértek vele,de mindemellet irigylésreméltó Andi gyűjteménye.g

brutusbrutalis 2009.02.19. 08:37:43

@cserist: @H.Gábor/garicas:
ne vegyétek zokon, de azt hiszem egy kicsit az irígység beszél belőletek.
Andi sokkal régebb óta gyűjt autogramot, mint amióta a reptéren dolgozik, s autogramjainak töredéke kivételével ezeket NEM a reptéren szerezte, hanem szállodáknál és egyéb helyeken. De majd biztos elmondja ő is.

andyka77 2009.02.19. 14:34:38

Köszönöm brutus, pontosan ez a helyzet. 1996 volt a legsikeresebb évem, a legnagyobb fogások akkoriból valók... Akkor még azt sem tudtam, hol van a reptér. Amúgy pedig elég nagy butaság azt hinni, hogy a reptéren való gyűjtés egyszerű. Ez nem úgy működik, mint a net, hogy a keresőbe beírom, hogy michael jackson és kidobja a rendszer, hogy mikor érkezik:)
De ha csak erre van energiátok, lehet irigykedni................

H.Gábor/garicas 2009.02.19. 14:50:56

Kedves Andi és András!Kérlek olvassátok el újra a hozzászólásomat és értelmezzétek újra.Mint ahogy a végén írtam,irigylésreméltó az Andi gyűjteménye.Ezt nem is tagadom és gratuláltam is már neki hozzá egy másik helyen.DE ez nem változtat azon,hogy ö sokkal elönyösebb helyezetbe van,mint bármelyikünk!!!És Andi,nem kell besértődni,hiszen senki se bántott,hanem gratulált.Nem csak erre van energiánk,mert eddig senki nem tett rosszalló megjegyzést és most se annak lett szánva.Na de mindegy...

cserist 2009.02.19. 21:32:47

Kedves Andika!
Azért a korábbi találkozásaink alkalmával még jóval szerényebb voltál - többek között ezért is segítettünk amikor pl. a szállodából (ez valóban nem a reptéren volt...) kijövő labdarúgó csapat játékosaitól ugyan szükséged volt az aláírásra, csak éppen fogalmad nem volt hogy éppen ki kicsoda. Mellesleg az irigység igen távol áll tőlem, elsősorban 2 ok miatt:
1. Nem vagyok az a típus
2. Attól nekem nem lesz jobb/több ha bárkire bármiért is irigykednék - akkor meg miért is tenném?
Egyébként azzal kezdtem, hogy valóban szép a gyűjtemény. Kicsit bővebben: Még akkor is szép az én szememben (is), ha nekem túlzottan sokat teljességében nem jelent, hiszen csak labdarúgóktól gyűjtök, viszont a nevek nagyságával és "becserkészésük" nehézségével tisztában vagyok, tehát elismerem. Mindössze annyi volt a gondom, hogy adott egy ma még szűkkörű társaság (a magyarországi autogramgyűjtőkre gondolok), akiknek van lehetőségük egy remek honlapon megosztani egymással az élményeiket, gyűjteményeiket, sikereiket - és akkor még egymáshoz sem vagyunk őszinték. Lehet hogy csak én gondolom így, de helyedben azt válaszoltam volna: Igazatok van, valóban a munkám révén könnyebb helyzetben vagyok, ez valóban hozzá tartozik a teljes történethez (pláne hogy mindenki tudja...) - nincs ebben semmi szégyen.
És valóban nincs. Ezzel a téma - az ezúton sokadszorra megismételt elismerésem mellett - részemről le is lenne zárva.
Helyette kapjuk a kioktatást a reptéri autogramszerzés nehézségeiről (azt sokan ismerjük, csak éppen a külső oldalról...) illetve az internetről. Biztos én vagyok tudatlan - bár már akkor gyűjtő voltam mikor Te megszülettél, és olyan (számomra legalábbis) nagyságokat "cserkészhettem" be saját erőből mint Pelé, Maradona, Puskás, Matthews, Sárosi dr., Toldi, Bobby Moore, Bozsik, Eusebio, Di Stefano, stb. - ezért most jelentkezem hozzád egy internetes oktatásra: segíts nekem úgy beírni a keresőbe hogy michael jackson és kidobja a rendszer, hogy mikor érkezik és persze utána vigyél be a színfalak mögé hogy magam is átérezhessem azt az iszonyatosan nagy nehézséget. Bár ha lehet lecserélném Jacksont Rivelinora vagy akár Paolo Rossira, nekem ők jelentenek valamit (nem is keveset)!
Mert pont ez a lényeg: olyan belső információt megszerezni a reptér rendszeréből amihez más nem férhet hozzá, ill. olyan helyre bejutni a reptéren ahol más nem fér a sztárokhoz - vagyis nyugodt körülmények között biztosan aláír.
És nem ez szerepelt a riportban? A lényeg hogy elsőnek lenni. Bár készségesen elismerem: a reptér belső oldala végül is valóban "csak" a második hely. Elsők a stewardess-ek.
És minden bántás nélkül:
Gratulálok - de nem a szerénységedhez!

cserist 2009.02.19. 21:48:43

@H.Gábor/garicas:
Köszönöm a megerősítésedet - sajnálom hogy eddig csak Te értetted meg pontosan mire is gondolok. Nem irigy vagyok, nem bántani akarok, nem lebecsülni a gyűjtemény értékét, csak úgy gondolom a történetek akkor adnak igazi élményt az olvasóknak és a többi gyűjtőnek, ha valóban hitelesek, teljes körűek, és csúsztatásoktól mentesek. És itt azért ebben volt némi hiányosság...

brutusbrutalis 2009.02.19. 22:33:15

@H.Gábor/garicas: @cserist:
Srácok, szerintem nem jó irányba tart ez az egész. Nem ezért hoztam létre ezt a honlapot, bár hazudnék, ha azt állítanám, hogy nem számítottam arra, hogy lesz majd ilyen is.
Várjuk a remek beszámolókat a focisták autogramjainak megszerzéséről, hozzá a fotókat és máris közzétesszük mindenki örömére.
Volt itt már párszor a honlapon néhány elég becsmérlő hozzászólás az autogramgyűjtéssel kapcsolatban általában, nem bántam volna, ha akkor is ilyen aktívak vagytok a hobbi megvédésében. Bármennyire próbáljátok így szépíteni az előzményeket - még ha a szándékot értem is én - de ennek így akkor is irígység illata van és ez rátok nézve gáz szerintem.
Én mindig magamnak, a magam örömére gyűjtöttem, soha nem méricskéltem, hogy kinek mi van meg ami nekem nincs és főleg azt, hogy hogyan jutott hozzá. Gondolom az meg sem fordult a fejetekben, hogy Andi esetleg azért dolgozik a reptéren, mert a hobbija "odavonzotta", nem tudom, hogy így van-e de lehet. Merthogy a gyűjtők között sokféle szerzet van, pl. tömegével sportújságírók, akik focistákat gyűjtenek és bennfentesként sajtótájékoztatókra és zárt edzésekre tudnak bejutni, ahol nyugodt körülmények között ír alá Pelé, Maradona, stb. Ide meg Andi nem tud bemenni csak úgy olyan egyszerűen. Mindenki másban jó, máshogy gyűjt, ki-ki hogyan tud. Ne öljétek egymást kérlek és főleg ne itt, mert nem vezet sehová.

H.Gábor/garicas 2009.02.20. 06:42:28

@brutusbrutalis: Azt írtad:"még ha a szándékot értem is" utána,"ne öljétek egymást".Most akkor érted,vagy nem????Abszolut nem volt "ölés",kötekedés,irigység és még hasonló jelzők,amit használtok.Mindketten csakis gratuláltunk Andinak a gyűjteményéhez.Pont ő volt az,hogy ennek ellenére,odaszúrt a mondandója végére egy cinikus megjegyzést.Akkor mégegyszer,sokadszor.
GRATULÁLOK ANDI GYŰJTEMÉNYÉHEZ ÉS IRIGYLÉSREMÉLTÓ!!!!!!!!
Téma részemről lezárva!!!!

cserist 2009.02.21. 21:27:39

@brutusbrutalis: Sajnálom, de egyszerűen nem értem hogyan tudunk ennyire elbeszélni egymás mellett. Ebből adódóan viszont oda jutottam, hogy széllel szemben továbbra is felesleges menni, tehát a téma részemről is lezárva.
És - ahogy eddig is - ezután is szurkolok minden gyűjtőtársam sikeréért!

andyka77 2009.02.22. 08:23:12

Utolsó hozzászólásom ehhez a témához: igazán csak Magyarországra jellemző ez a marakodás, mindenhol máshol a világban megférnek egymás mellett az azonos érdeklődésű körű emberek. Egyrészt.
Másrészt eddig még soha senkinek nem mondtam, hogy nem segítek, ha éppen arról volt szó, hogy ki mikor érkezik, vagy utazik. Tehát azért az előnyöm nem feltétlenül csak az enyém...
Gőzöm sincs, hogy kik vagytok, akik ide írogatnak, de ti ismertek engem. Ez annyira nem fair, nyugodtan a szemembe is lehet mondani a véleményeket. Gratulálok a focista autogramokhoz, meg köszönöm, hogy segítettél - úgy látom, most az a rész jön, hogy kiknek kell hálát mondani... Hát ezúton teszem és mindenkinek, aki valaha is segített, egy hatalmas KÖSZÖNÖMÖT mondok! Nem tagadtam a szösszenetben sem, hogy ez csapatmunka, tehát nem egyedül vagyok és álmodom meg az infokat...

Ric87 2009.02.23. 20:05:41

Nagyon OFF, égek is miatta, de nincs más hely, ahova segítségért fordulhatnék. Valamiért elkerülte a figyelmemet, hogy egyik kedvenc színészem, Michael Madsen Budapesten tartózkodik. Szeretnék vele alávésetni pár DVD borítót és képet, nem tudja-e valaki véletlenül, hogy meddig van itt, és hogy merre száll meg. Nagyon köszönöm az esetleges válaszokat, és mégegyszer bocs az OFFért:)

brutusbrutalis 2009.02.24. 08:59:37

@Ric87: egyelőre nem tudunk bővebbet, csak annyit, hogy Koltai Róbert filmjében fog szerepelni. Ha megtudunk valamit közzétesszük itt a blogon.

dvb 2009.04.20. 09:51:32

@cserist: Szia és Üdvözlök mindenkit, olvasom soraitokat és nagyon tetszik a fórum. Sokan nem gondolnak bele és elítélik azt ha valaki rajong 1ismert ember iránt. Pedig nagyon is jó dolog tud lenni az ha fölnézzünk valakire legyen az 1családtag vagy 1ismert személyiség, akár csak 1 autogram erejéig is. Jó magam is megfertőződtem és fölnézek 1ismert focistára, számomra nagy dolog és motivál az életben is. A sors valamiért nem akarta, hogy eddig találkozzak vele, habár pár éve majdnem sikerült. Tulajdonképp amiért itt vagyok elsősorban az, hogy szeretnék segítséget kérni bárkitől aki tud segíteni nekem abban, hogy találkozzak David Beckham-el aki 22én jön a Milánnal Bp-re. Annyit tudok, hogy a reptéren nem lehet elérni őket mert egyből viszik a hotelba, viszont hiába kérdezősködtem nagy hoteleknél nem sokra mentem(titoktartás!!) . Az edzővel készített riport a Ramada Plázában volt, de nem hinném, hogy ott lesznek elszállásolva. Nos ha bárki tudna nekem segíteni nagyon hálás lennék, maybach27@freemail.hu-ra várok bármilyen segítséget köszönöm !!!

brutusbrutalis 2009.04.20. 21:09:16

@dvb: én egyelőre nem tudok semmit

dvb 2009.04.21. 10:33:41

Szia 9re érnek Ferihegy 1re magángéppel és kb 10-10.30ra érnek a Ramada Plazaba ahol megpihennek és 19-19.30ra mennek a meccsre és vissza ,Norbi !!!

Keegan 2010.01.14. 13:53:11

Számomra az aki ebből pénzt akar csinálni,az nem gyűjtő. Autogramokat csak saját szórakozására érdemes gyűjteni. Másnak ez csak kacat,felesleges dolog, elpazarolt idő. Egyszer, ha már nem leszek ,leviszik és szépen az első kukába kidobják az egészet.
www.autogramm.eoldal.hu

H.Gábor/garicas 2010.01.14. 15:23:59

@Keegan: Én ezzel nem feltétlenül értek egyet.Nekem is van olyan autogramom amiből több példány van,de van olyan amit nem tudok már csak megvásárolni.(pl.én imádom a 40es évek magyar szinészeit).Ezért másnak és magamnak örömet szerzek.Másnak azért mert abból eladok,amiből több van és igy magamnak megtudom venni azt amit szeretnék.

Péter Várhegyi 2013.10.13. 19:13:04

Szeretném eladni Richard Clayderman eredeti aláírt fényképét szeretném tudni mennyit kapnák érte és kinek adhatom el!!!!!!!!!!!!!!!

brutusbrutalis 2013.10.14. 12:02:47

@Péter Várhegyi: Kedves Péter! Tudunk konkrét értékbecslést és értékesítési tanácsadást végezni, ehhez az autogram.blog@gmail.com email címre kérünk egy képet az autogramról. autogram.blog.hu/2013/08/06/szolgaltatasaink_407
süti beállítások módosítása